divendres, 19 de novembre del 2010

ACTIVITAT 2: Evolució de la capacitat sensorial






LA  VISIÓ
 Els nens cap als dos any ja fan distinció dels colors fonamentals , prefèixen els colors clars i distingueixen les formes fonamentals: rodona , triangle , quadrat i les col·loca al taulell.

AUDICIÓ

A partir dels tres anys el nen és capaç de distingir i identificar objectes pel seu  soroll , veus sons d'animals , melodies , reconeix quqlitats del só com la intensitat o el timbre.

L'OLFACTE I EL GUST

Al voltant del tercer any ,  el nen classifica les olors en agradables i desagradables, descobreix nous gustos a través de l'alimentació.

EL TACTE

Els bebés, desde molt petits , son capaços de agafar abjectes i ficars-els a la boca , sense mirar-los.

6 comentaris:

  1. Bon dia suposo que no has anat a cao puesto, bueno nen al gra. Les explicacions molt breus paro clares.Això m'ha agradat perquie per recorda és més fasil.

    ResponElimina
  2. Hola Rosana:

    Penso que has orientat el treball ficant de cada un dels sentits el que et sembla més important i crec que t'ha passat el mateix que a la Rosa, que ella s'ha fixat en l'etapa prenatal i tú en la majoria llevat del tacte, quan són majors de dos anys. Segurament que l'has triat així perque és a una edat en que és pot treballar molt bé com a educadora però també treballarem els sentits en nens més petits.
    M'agrada molt la imatge que has ficat per explicar l'olfacte.

    ResponElimina
  3. Hola noies torno a ser jo.
    escolteu per dillums ha d'estar penjat i per cert, amb nosaltres no va la raquel muñoz i no la maritza que sembla que va al grup de l'emma, o l'emma s'ha equivocat?
    allà va la meva proposta però hem falta veure la d'algún company més.
    m'agrada de la Rosa l'explicació que fa de l'olfacte i les fotos de la oida.
    m'agrada de la Mª Angeles l'explicació del tacte i la seva foto del gust.
    M'agrada de la Rosana la foto del tacte. ha cada una ja us he dit el perquè, siusplau dieu-me algo.

    ResponElimina
  4. Noies per a escollir podem veure com o ho han fet la resta dels companys i veure si ho tenim complert o no, hi ha grups que ho han fet molt bé i ens pot ajudar a veure quins apartats estan bén treballats perque teniem que ficar lo important però de forma completa

    ResponElimina
  5. Hola companyes!
    He estat mirant, llegint i observant el text i les fotos de totes i je arribat a la conclusió següent;

    De la Mª Angels: el text que més m’ha agradat ha set el del gust, ja que l’explicació que ha fet és molt pareguda a la meva. I la foto que ha posat penso que també és més encertada que la meva, així doncs jo hi posaria aquesta foto.

    De la Rosana: EL que més m’ha agradat ha set que ha resumit molt els conceptes, penco que hauríem de fer unes explicacions curtes i concretes.

    De la Rosa:M’ha agradat la foto i l’explicació que ha fet del tacte, ja que penso que és molt concreta i fàcil d’entendre. La canviaria per la meva perfectament.

    De la Tere: totes les explicacions són molt encertades però penso que hauríem de fer-les més curtes, com per exemple la que ha fet del olfacte. La foto que posaria del olfacte al comentari grupal és aquesta que ha posat ella, ja que m’agrada més que la meva.

    ResponElimina
  6. Hola Rosanna:

    al hora de fer el grupal, la majoria penseu que l'explicació més adequada del olfacte és la meva i per decisió masiva entenc que és aquesta la que ha d'anar al bloc.
    Pels comentaris entenc que us agrada l'explicació del olfacte meu, el de la visió de la rosana, la del tacte de la rosa i de la Mª Angeles l'oïda i les fotos: de la raquel el olfacte, de la rosana el tacte, de les meves el gust, el de la rosa la vista i el de la Mª Angeles l'oida, entenc, dons que així s'ha de fer el de grup i em disposo a montar-lo i penjar-lo així, podeu dir el que penseu si voleu.

    ResponElimina